Серга ресори це скоба що гойдається, що закріплює її рухливий кінець на рамі або кузові. Завдяки цьому кріпильному елементу ресора автомобіля надійно фіксує кузов автотранспорту та забезпечує можливість поздовжньо переміщатися. Пластини сережки з листової ресори з’єднується за допомогою втулки.

серьга рессоры

Де використовується ресорна серга

Конструкція із застосуванням серги ресори застосовують у вантажних автомобілях та позашляховиках. Серьга ресори є в автомобілях:

  • Газель.
  • Бичок.
  • УАЗ.

Серьга задньої ресори більш навантажена, та відрізняються від передньої. Але на таких легких вантажівках, як «Газель» вона така ж, як серга передньої ресори.

серьги рессорные задние
Серьга ресорна Бичок

Несправності серги ресори

При експлуатації вантажівки, можуть виникнути такі несправності:

  • Руйнування сайлентблоків.
  • Знос втулок.
  • Обрив щоки.
  • Ослаблення кріплення. В результаті на болтах з’являється кільцева вироблення, кріпильний отвори щік стають елліпсними.

Знос виражається в збільшенні жорсткості підвіски, появі сторонніх звуків. Він викликає зміщення моста, та порушення курсової стійкості.

Як продовжити термін служби ресорної серги

Ремонт проводиться заміною компонентів, або всієї складальної одиниці. Продовжити термін служби вузла можна встановлюючи якісні і посилені деталі. Так, на «Газель» продаються посилені щоки товщиною 6 та 8 мм, поліуретанові сайлентблоки.

А головною запорукою тривалої експлуатації серги ресори, є регулярна інструментальна ревізія, необхідна для цього типу підвіски.