GazOne запустив лінію з виготовлення втулок для автомобілів та спецтехніки з поліаміду ПЛ-6. Матеріал дешевший у виробництві ніж дорогі кольорові метали, але при цьому більш зносостійкий.

Для того, щоб розрахувати вартість виробництва втулки для вас, потрібно надати розміри втулки або креслення необхідної деталі. Ми запускаємо тільки серійне виробництво від 50 штук.

Виготовляємо деталі й з інших полімерів поліамід, фторопласт.

виробництво втулок
виготовлення втулки по кресленнях

Заказ втулки для коммунального транспорта: троллейбус

  • Втулка вушка ресори ø55xø39×90 поліамід ПА-6.
  • Втулка вушка ресори ø55xø49×90 поліамід ПА-6.
  • Втулка шкворня ø63xø46×49 поліамід ПА-6.

Основні переваги полімерних матеріалів для виготовлення втулок

  1. Термін служби вище ніж у металів.
  2. Прості в заміні та обслуговуванні.
  3. Не зношують відповідні та суміжні дорогі деталі.
  4. Низька ціна втулки з полімеру.

Виготовлення втулок

Чому втулки з полімеру – кращий вибір: реальне тестування на комунальному транспорті

Втулки вала разжимного кулака гальмівних колодок. Гальмівне обладнання задніх мостів цих марок тролейбусів є гальмо симплексной системи з внутрішніми гальмівними колодками. На валі разжимного кулака гальмівних колодок в підшипникових вузлах встановлені втулки з бронзи.

Деталь працює в середовищі пластичного змащування за схемою тертя ковзання «вал – втулка». Було прийнято рішення про виготовлення експериментальної партії деталей на основі фенилон, що містить 15 мас.% Аріміда-Т.

Виробничі випробування проводили в тролейбусах міського комунального підприємства «Дніпропетровський електротранспорт» в тролейбусному депо №1.

Експериментальні деталі були встановлені на тролейбуси ЗІУ-9 (Росія) і ЮМЗ Т2 (Україна), які експлуатувалися в умовах помірного клімату на рівнинній місцевості. Після 4500 км пробігу вузли були розібрані і оглянуті. В результаті встановлено, що в зоні тертя «втулка-вал» тільки сталася приробітку поверхонь тертя. Яких-небудь дефектів або недостатковв конструкції і при експлуатації відзначено не було.

Найменування деталей, марка тролейбуса:

  • Втулка шкворневая ЗИУ 60 46 50
  • Втулка шкворневая ЮМЗ 60 46 70
  • Втулка вала разжимного кулака ЗИУ, ЮМЗ 50 35 40.

Пробіг тролейбусів, укомплектованих експериментальними деталями, склав від 28179 до 31298 км.

На день перевірки технічного стану експериментальних деталей люфти в з’єднаннях незначні і знаходяться в межах допустимих значень. У зв’язку з технічною придатністю втулки вала разжимного кулака гальмівних колодок з ОП, армованих волокнами арімід-Т залишені для подальших випробувань.

Джерело